تکنولوژی

سه تا از بهترین اسپیکرهای قابل حمل جی بی ال مناسب سفر و کوهنوردی

قیمت  بهترین اسپیکرهای جی بی ال قابل حمل 

با اسپیکر بلوتوث جی بی ال می توانید موسیقی مورد علاقه خود را در همه جا گوش دهید.
اسپیکرهای قابل حمل جی بی ال JBL در انواع سایزو فرمت های مختلف در بازار موجود است ، از سایز های کوچکی که در جیب کت شما جا می شوند تا اسپیکر بزرگی که همراه با دسته حمل می برید.
همچنین می توانید از اسپیکر بلوتوث ضد آبهای JBL استفاده کنید. به عمر باتری شارژ اسپیکر توجه کنید. هر چه عمر باتری بیشتر باشد، اسپیکر مدت زمان بیشتری بدون برق می ماند. شما بلندگوهای بلوتوث را در فروشگاه های ما تست کنید.همچنین صدای بسیار عالی هم دارند.

میتوان از نمونه های جی بی ال به موارد زیر اشاره کرد:

اسپیکر جی بی ال ۱۱۰۰پلاس

اسپیکر جی بی ال JBL 1100 محصولی جدید از اسپادانا است بسیار عالی و مناسب برای جشن ها و مهمانی ها و دورهمی های خانگی است طراحی حرفه ای و ظاهر زیبا همچنین نورپردازی این محصول حرفه ای رو از سایر محصولات مشابه بازار متمایز می نماید ، نورپردازی زمینه ، باندهای 10 اینچی در روی باند اصلی جذابیت اسپیکر رو بیشتر میکنه و توجه بیشتری رو به خودش جلب می‌کنه میکروفن بی سیم و ریموت کنترل ، ورودی مجزای AUX
ورودی مجزا برای گیتار برقی با تنظیم صدای جداگانه
قابلیت استفاده از کارت حافظه و فلش و قابلیت بلوتوث جهت اتصال به گوشی و تلویزیون هوشمند از مهمترین ویژگی های اسپیکر جی بی ال هست. علاوه بر قابلیت کنترل كامل تمامى اجزاى صدا بوسیله اپلیکیشن AB link، نوع طراحى ظاهرى و کیفیت صدا و نورپردازى مى باشد.این مدل اسپیکر در داخل کشور تولید میشود و نمونه خارجی ندارد.
اسپیکر ۱۱۰۰پلاس جی بی ال دارای 2بلندکوی ووفر 10اینچی پرقدرت است که باحفره های خروج صدا، صدای باس را رو به جلو شلیک می کند تا در مهمانی و جشن های خود می توانید صدای بیس پر قدرتی داشته باشید. علاوه بر آن سیستم صوتی 20000 وات قابلیت تقویت صدای باس را دارد تا با فعال کردن آن، به مهمانی ها دور همی های خودتون هیجان بیشتری ببخشید.
جی بی ال در این مدل امکان تنظیم دلخواه اکولایزر را نیز به شما می دهد.
سیستم صوتیparty box 1100 plus دارای 2 پورت ورودی میکروفون باسیم و قابلیت اتصال 1میکروفن بیسیم است و می توانید از آن برای اتصال میکروفون یا حتی گیتار به این دستگاه استفاده کنید
. شما می توانید با اتصال میکروفون به این مدل و به کمک قابلیت کارائوکه در دورهمی هایتان صدای خواننده را حذف کرده و خودتان خوانندگی کرده و استعداد های خوانندگی خود را شکوفا نمایید.
این مدل دارای 1 ورودی USB می باشد و به کمک آن می توانید محتواهای صوتی را از حافظه جانبی فلش در سیستم صوتی پخش کنید . همچنین طریق این پورت USB با توان خروجی 1 آمپر، حتی می توانید دستگاه هایی مثل موبایل را نیز شارژ کنید.
همچنین این مدل اسپیکر دارای 1 پورت ورودی صدای آنالوگ یا AUX از نوع 3.5 میلیمتری می باشد و به کمک آن می توانید دیگر دستگاه ها را از طریق کابل به سیستم صوتی متصل کنید.همچنین میتوان از کارتهای حافظه SD نیز در جایگاه مخصوص استفاده نمود.

 اسپیکر قابل‌حمل جی بی ال JBL Flip 6

سری Flip از مشهورترین اسپیکرهای این شرکت جی بی ال است.

جدیدترین اسپیکر جی بی ال مدل JBL FLIP6 از نظر ظاهری تفاوت چندانی با مدل‌های قبلی خود ندارد. این اسپیکر در حدود 1000 گرم وزن داشته و قابل حمل است.منبع انرژی این محصول باتری بوده و قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه را دارد. شما می‌توانید از این اسپیکر در پیک نیک‌ها و یا مسافرت‌های خود استفاده کنید چرا که به راحتی قابل حمل است و برای سفر بسیار کاربردی خواهد بود.

ویژگی‌های برجسته‌ی اسپیکر jbl فلیپ 6 شامل
یک درایور بهینه‌شده به شکل (Racetrack-shaped)،
یک توییتر جداگانه
همچنین دو رادیاتور باس فعال است که با هم کار می‌کنند تا فرکانس‌های پایین و میانی استثنایی و همچنین باس عمیقی را تولید کنند، که با استفاده از الگوریتم پیشرفته‌ی هارمن به دقت تنظیم شده‌اند​​.

این اسپیکر کیفیت صدای عالی دارد
JBL Flip6 با طراحی ضد آب و گرد و غبار IP67، امکان استفاده در هر شرایط آب و هوایی را فراهم می‌کند.
این مدل اسپیکر جی بی ال شارژ باتری تا 12 ساعت را نگه میدارد و امکان پخش موسیقی طولانی‌مدت را بدون نیاز به شارژ مکرر را فراهم می‌کند
طراحی بدنه‌ی آن به گونه‌ای است که می‌توان آن را به صورت عمودی یا افقی قرار داد و از رنگ‌های متنوعی برای انتخاب وجود دارد، که این امر باعث می‌شود تا با هر سبک شخصی سازگار باشد​​.

ویژگی‌های اسپیکر flip6

اتصال بی‌سیم به وسیله بلوتوث 5.1
طراحی استوانه‌ای شکل
توان خروجی 20 وات RMS
ووفر قدرتمند و یک توییتر جداگانه برای ایجاد فرکانس بالاتر
سازگاری با PartyBoost برای اتصال چند‌‌دستگاه
شارژ باطری ۱۲ساعته
قابلیت شارژ سریع با رابط USB-C در مدت زمان 2.5 ساعت
کاملا ضد‌‌آب و گرد و غبار با گواهینامه بین‌المللی IP67

جی بی ال j 020

اسپیکر «JBL-j020» نیز یکی از بهترین اسپیکرهای پرتابل جی بی ال است، که از طریق بلوتوث به گوشی تلفن همراه یا دستگاه هاس دیگر متصل می‌شود. اگر شما همراهتون یک پخش‌کننده غیر بلوتوثی دارید، جای نگرانی نیست، این اسپیکر یک پورت Usb و شیار کارت حافظه هم در دارد تا به دستگاه های فاقد بلوتوث هم متصل شود.
انرژی مورد نیاز این محصول از طریق باتری داخلی قابل شارژ آن تامین می‌شود.
این باتری دارای ظرفیت 10000میلی‌آمپری است که می‌تواند 15ساعت موسیقی را پخش نماید
این اسپیکر قادر است تا مسافت 10 متر را پشتیبانی کندو صدایی شفاف و باکیفیت را بدون قطع شدن ارائه دهد.
پس اگرشما هم به دنبال یک اسپیکر کوچک و قابل‌حمل هستید که صدایی شفاف و باکیفیت ارائه دهد، JBL-J020 یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست
اسپیکر j020 وزن و ابعاد بسیار مناسبی دارد و به‌آسانی می‌توانید از صدای قدرتمند آن لذت ببریدو اون رو با خودتون حمل کنید. این اسپیکر برای کسانی مناسب است که در هر شرایطی علاقه به شنیدن موسیقی با صدای خوب دارند، دانست.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *