دسته‌بندی نشده

روش های ارسال کالا در فروشگاه باندایران 1

فروشگاه باندایران 1 همواره تلاش براین داشته که بتواند رضایت خاطر مشتریان خود را جلب نماید؛ چرا که از مهمترین اصول در فروشگاه باندایران 1 “تلاش برای کسب رضایت مشتری ” و “دیدن لبخند رضایت شما عزیزان”، هنگام خرید با آرامش خاطر و خیال آسوده و از همه مهمتر کسب رضایت و لبخند رضایت شما هنگام دریافت سفارش درخواستی خود از این فروشگاه می باشد.

فروشگاه باندایران 1 فروشنده انواع باند اسپیکر خانگی، شارژی و پرتابل قابل حمل؛ برای ارسال  سفارشات هم میهنان عزیز در سراسر کشور روشهای ارسال متنوعی را در نظر گرفته است، خوشحال خواهیم شد شما نیز نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید ؛ باشد که بتوانیم بیشتر از بیش در کسب رضایت شما هموطنان گرامی سهیم باشیم.

در ادامه روشهای ارسال کالا از فروشگاه بانداسپیکر باندایران 1 به شرح زیر خدمت شما عزیزان ارائه می شود:

  1. ارسال در داخل تهران از طریق پیک فروشگاه انجام خواهد شد ، که هزینه ارسال حدود مبلغ 250 هزار تومان-300 هزار تومان  می باشد .
  2. هزینه ارسال به شهرستانها به سه روش انجام می شود:
  • تیپاکس
  • ترمینال /اتوبسرانی
  • پیک

به انتخاب مشتری می باسد.

شما میتوانید هنگام خرید کالا در قسمت یادداشتها نوع ارسال را مشخص نمایید و یا بعد از تایید واریز وجه به فروشگاه تماس یا پیامک بدهید و نوع ارسال را مشخص نمایید . برای تماس با فروشگاه و هماهنگی های لازم می توانید به شماره های 021-77227611 و یا شماره همراه 09363149389 تماس گرفته و نوع ارسال خود را مشخص نمایید.

با پیشنهادات، انتقادات و نظرات خود ما را در بهترین شدن خدمات این مجموعه یاری کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *