تکنولوژی

چگونه بدون ضامن با قسطا کارت خرید کنیم؟

فروشگاه باند ایران برای فروش محصولات خود از سه روش:
۱) نقدی
۲)چک صیادی
۳) قسطا کارت استفاده نموده است ،تا مشتریان بتوانند با هر توان مالی اقدام به خرید محصول موردنظر خود نمایند.
ما امروز میخواهیم به تشریح هر یک از این روشها بپردازیم.
۱)در خرید نقدی مشتریان گرامی در یک مرحله مبلغ اسپیکر خریداری شده خود را پرداخت می نماید.
اما در خرید اقساطی به دلیل اینکه برخی از خریداران توان مالی لازم برای پرداختن کامل هزینه خرید را در یک مرحله ندارند،فروشگاه باند ایران از دو روش
_چک صیادی
_کارت قسطا
محصولات خود را به صورت قسطی به خریداران خود می‌فروشد.
در خرید با چک صیادی
مقداری از مبلغ خرید را نقدو مابقی را به صورت چک‌ صیادی پرداخت نمی نمایند.

اما در خرید با کارت قسطا بدون آنکه نیاز به ضامن داشته باشید می توانید وام گرفته و محصول خود را خریداری نمایید و و در طی چند مرحله مابه تفاوت مبلغ را به فروشگاه باندایران پرداخت نمایید.

 

💳قسطا کارت چیست؟

قسطا کارت مبلغی است که در عنوان وام از سوی بانک آینده به صورت کارت بانکی در اختیار افرادی که متقاضی دریافت وام هستند قرار میگیرد.
گاهی افراد برای خرید کالا یا استفاده از خدماتی بودجه کافی را ندارند و نیاز به وامی برای خرید کالای مورد نیاز دارند اما به دلیل نداشتن ضامن از خرید خود منصرف می شوند اما امروزه به پیشرفت تکنولوژی بانک آینده‌ اقدام به فعالیتی نموده است که متقاضیان گرامی بتوانند بدون نیاز به ضامن وام لازم با مبلغ مورد نیاز خود را دریافت نمایند.برای داشتن این وام می‌توانید بدون داشتن ضامن به سایت قسطا اقدام کنید،درخواست دریافت کارت داده وکارت اعتباری شما در طی چند روز با تایید اعتبارسنجی به شما داده خواهد شد .
با دریافت این کارت میتوانید کالا یا خدمات مورد نیاز خود را به صورت نقدی خریداری کرده و در زمان های مشخص شده مبلغ را به شکل اقساط به قسطا بازپرداخت نمایید.
۱

۱

 

💳مزایای قسطا کارت:

افراد زیادی به دلیل داشتن مشکلات اقتصادی از خرید کالای خود منصرف شده و توان خرید را پیدا نمی‌کنند اماقسطا کارت شرایط منصفانه‌ای را برای همه افراد با توان مالی مختلف در نظر گرفته است و استفاده از این وام مزایایی هم دارد ما در فروشگاه باندایران به تعریف چند نمونه از مزایای این کارت می پردازیم:

وام قسطا از آنجایی که یک وام بدون سپرده است در سریعترین زمان ممکن در اختیار تان قرار میگیرد.برای داشتن قسطا کارت لازم است شرایط زیر را دارا باشید:
۱)نداشتن وام موقعه
۲)درخواست و اعتبارسنجی در مدت زمان حدود یک هفته

۳)تصویر کارت ملی

۳)پرینت از حساب بانکی

۴)تصویر چک یا سفته‌ی متقاضی وام

۵)تصویر سند یا اجاره‌نامه

۶) داشتن حساب بانکی در بانک آینده

۷)داشتن امضا الکترونیک با برنامه آینده‌سان

۸)مراحل دریافت وام بدون ضامن قسطا
با دارا بودن این شرایط می توانید به سایت www.ghesta.ir مراجعه کرده و با ساخت یک حساب کاربری ثبت نام خود را نهایی کنید .
در مرحله بعد مدارک مورد نیاز را در سایت قسطا بارگذاری کنید و وام فوری قسطا بدون نیاز ضامن و با ارائه‌ی سفته یا چک قابل دریافت نمایید.

تمامی مراحل گفته شده در بالا بدون ضامن قسطا به شکل غیرحضوری و آنلاین بدون مراجعه به بانک انجام می‌پذیرد.

در واقع قسطا کارت،کارتی است که می توان با آن برای خرید تمامی محصولات و استفاده از خدمات مختلف در تمام نقاط کشور استفاده نمود.

برای دریافت قسطا کارت باید در بانک آینده حساب داشته باشید که این کار را میتوان بدون حضور یافتن در بانک و آنلاین اقدام به باز کردن حساب بانکی نمایید.

بعد از آنکه درخواست خود را ثبت نمودید کارشناسان بانک برای اعتبار سنجی حساب شما را بررسی کرده و نتیجه در طی یک تا سه روز کاری به شما اطلاع خواهند داد.

بعد از آنکه اعتبار سنجی شما مورد قبول واقع شد ،می توانید از سه روش وام خود را دریافت نمایید.
۱)سفته
۲) چک
۳) چک قسط
نکته مورد توجه این است که سفته یا چک باید متعلق به خود متقاضی باشد.

بعد از بررسی و ارائه مدارک ،قرارداد های لازم را با امضای الکترونیکی امضا نمایید.

و در آخر هنگامی که مبلغ پیش پرداخت را واریز نمودید وام شما به صورت قسطا کارت صادر و از طریق پست ارسال می‌شود‌.

 

💳مبلغ اقساط چقدر می باشد ؟

حداکثر مبلغی که قسطا کارت به متقاضیان خود میدهد ۲۰ میلیون تومان می باشد .
قسطا وارد شوید با سیستمی مشابه ماشین

شما می توانید هنگامی که وارد سایت شدید در ماشین حساب که در آنجا قرار دارد جزییات اقساط وام دریافتی خود را محاسبه کرده و از حسابی روبه‌رو خواهید شد که به میزان مبلغ دریافتی اقساط خود باخبر شوید.

حداکثر مدت بازپرداخت این وام ۱۲ ماهه است و جریمه‌ای هم شامل آن نمیشود. تمام بازپرداخت‌ها به شکل آنلاین قابل انجام است و برای هر دو قسط یک چک صادر می‌شود.
و با پایان یافتن دوره اقساط شما چک یا سفته ای که از شما دریافت شده است به شما بازگردانده خواهد شد.

آیا میتوان مبلغ وام قسطا کارت را نقد کرد؟

خیر،شرایط کارت به کارت کردن با این کارت اعتباری وجود ندارد و شما فقط میتوانید با خرید اینترنتی مبلغ کارت را برداشت نمایید.
شما می توانید با کمک کیف پول آپ یا برنامه های که امکان نقد کردن وام را دارا هستند مبلغ وام را به حساب دیگرتان انتقال دهید.

در مقاله امروز نحوه خرید اقساطی با وام قسطا را برای شما شرح دادیم.ما در فروشگاه باندایران نیز از این روش پرداخت نیز استفاده می نماییم تا خریداران با توان مالی متفاوت بتوانند محصول موردنظر خود را خریداری نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *