نمایش 1–36 از 60 نتیجه

نمایش 9 24 36

خرید اسپیکر خانگی مکسیدر (maxeeder )

برند مکسیدر یکی از بهترین و پر طرفدارترین مارک های تجهیزات صوتی در جهان است. تمام سیستم های تولید شده توسط این سازنده با کیفیت بالا و هزینه مقرون به صرفه از سایر مارک های لوازم خانگی متمایز می شوند، به همین دلیل است که مدت هاست که بین طرفداران موسیقی محبوبیت پیدا کرده است.

اسپیکر های مکسیدر علاوه بر کیفیت بالا دارای ظاهر جذاب و طراحی زیبا نیز هستند. که در نگاه اول باعث جلب نظر مشتریان می شود.

کیفیت صدای پخش کننده های مکسیدر نسبت به محصولات صوتی برند های رقیب در سطح بالاتری قرار دارند، به‌ همین دلیل امروزه این برند توانسته جایگاه ویژه ای در بازار صوتی جهانی بدست آورد.

یکی از ویژگی های بارز برند مکسیدر ارائه خدمات پس از فروش قوی است که برای محصولات خود در نظر گرفته است. مشتریان پس از خرید تجهیزات صوتی مکسیدر می توانند از گارانتی کیفیت اسپیکر ها و سرویس دهی برای تعمیرات و مشکلات آن ها برخوردار شوند.

ویژگی اسپیکر های خانگی مکسیدر

برتری محصولات برند مکسیدر را می توان با در دسترس بودن ویژگی و قابلیت های آن قضاوت کرد در ادامه این مطلب به بررسی این ویژگی ها خواهیم پرداخت.

  • قیمت مناسب: اسپیکر های مکسیدرعلاوه بر اینکه قابلیت های بیشتری را ارائه میدهندبا قیمت ارزان و مقرون به صرفه تری نیز به مشتریان عرضه می شوند.
  • بلوتوث: ویژگی بلوتوث در پخش کننده های مکسیدر یکی از جدیدترین فناوری ها است، که راحتی بهتر و توانایی پخش بی دردسر موسیقی از تلفن خود به بلندگو یا هر دستگاه دیگری را فراهم می کند.
  • USB, SD : داشتن ورودی و خروجی های مختلف در محصولات صوتی مکسیدر یکی از قابلیت های مهم و حائز اهمیت می باشد. که مهمترین آنها امکان قرار دادن فلش مموری یا کارت حافظه است که از طریق آن می توان انواع موسیقی و کلیپ های صوتی را به صورت روان پخش کرد.
  • رادیو : قابلیت ارائه رادیو با ساب ووفر یک ویژگی استثنایی است که بسیاری از برندها با وجود شهرت از آن بی بهره اند. برند مکسیدر با افزودن این قابلیت در محصولات صوتی خود این امکان را برای کاربران فراهم آورده تا بتوانند در دورترین نقاط نیز برنامه های رادیویی را پیگیری کنند.

وزن: شرکت مکسیدر اسپیکر هایی با وزن هایی متفاوت تولید کرده است. برخی از آن ها که سنگین وزن تر هستند برای استفاده در فضای داخلی منازل مناسب می باشند. و برخی دیگر از آن ها که وزن سبک تری دارند برای حمل و نقل نیز مناسب تر هستند.

همانطور که در قبل به آن اشاره کردیم، مکسیدر یک برند معتبر جهانی است. شرکت اصلی این برند واقع در کشور انگلستان است. اما امروزه کارخانه های مختلفی از این برند در ایران و سایر کشور های آسیایی قرار دارد.

طبق گفته های کارشناسان و نظرات مخاطبان، محصولات این برند از کیفیت‌ بالایی برخوردار هستند. زیرا کشور های آسیایی من جمله ایران نیز اسپیکر خانگی مکسیدر و همچنین اسپیکرهای پرتابل مکسیدر  را مطابق شیوه مهندسان انگلیس طراحی و تولید می کنند.