دسته‌بندی نشده

اسپیکر های ۲۰تا ۳۰میلیون

امروز اکثریت قشر جوان جامعه به دنبال هیجان و هیاهو می باشند و دوست دارند در طول مراسمات و مهمانی‌های خود با داشتن یک اسپیکر قوی و قدرتمند که قدرت صدای خروجی فوق العاده ای داشته باشد لذت مجالس خود را چندین برابر نمایند. اسپیکر های حرفه ای با توجه به قابلیت های برتری که نسبت به دیگر اسپیکر ها دارند به نسبت مزایایشان دارای قیمتهای بالاتری نیز می باشند که با توجه به توانایی هایی که دارند این قیمتها برایشان بسیار معقول و منطقی است.
امروز ما در فروشگاه باندایران می‌خواهیم به شما چند نمونه از اسپیکر های پرقدرت با توان خروجی صدا بی نهایت عالی و با کیفیت را معرفی نماییم . با ما همراه باشید تا به شرح مختصری از قابلیت های اسپیکر های خانگی بی نظیر خود بپردازیم.

۱) اسپیکر میکرولب V400
۲) اسپیکر ویکر مدلPARTY BOX S_600
۳)اسپیکر جاز مدل 1240F

1) اسپیکر میکرولب مدل V400:

اولین و برترین اسپیکر خانگی حرفه ای با توان خروجی ۴۰۰ وات دارای قدرت پرتاب صدای هیجان انگیز و لذت بخش دارای اتصالات متنوع و ظاهری جذاب و خیره کننده با قابلیت های شگفت انگیز زیر میتواند به تنهایی بهترین و خاطره انگیز ترین میهمانی را برایتان به ارمغان بیاورد.

دنبال یک سیستم صوتی قدرتمند و خوش‌صدا برای منزلتان هستید؟ اسپیکر میکرولب مدل V400 با طراحی زیبا و مدرن، صدایی فراگیر و شفاف را به شما هدیه می‌دهد تا از شنیدن موسیقی و تماشای فیلم لذت بیشتری ببرید.

توان خروجی: 400 وات
سایز ساب ووفر: 12 اینچ
تعداد باند: 2 عدد
محدوده فرکانسی: 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
اتصالات: بلوتوث، USB، کارت حافظه، AUX
قابلیت ها: ریموت کنترل، رادیو FM، تنظیم اکولایزر، ورودی میکروفون، رقص نور

۲) اسپیکر ویکر مدل PARTY BOX S_600

اگر به دنبال یک اسپیکر هستید که علاوه بر صدای با کیفیت دارای طراحی ظاهری جذابی باشد که بتوانید آن را با دکوراسیون منزل خود هماهنگ ساخته و نمای داخلی منزلتان را زیباتر سازید پیشنهاد ما به شما اسپیکر ویکر مدلPARTY BOX S_600، این اسپیکر دارای ظاهری جذاب و منحصر به فرد بوده و توانایی پخش موسیقی با باس های عمیق خود در وسع های بالاتر را نیز دارا می باشد . همچنین اسپیکر جذاب و پرتوان ویکر با دارا بودن رقص نور های متنوع و هیجان انگیز توانایی مفرح سازی و زیبا سازی مجالس شما را در طول شب نیز دارا می باشد و می تواند با رقص نورهای خیره کننده خود مجالس شما را سرگرم کننده و لذت‌بخش سازد.اسپیکر فوق دارای مشخصات زیر می باشد.

ساب ووفر
4عدد 12 اینچی
2عدد3.5 اینچی
2عدد22.5 اینچی

ارتفاع:
135CM

توان اسمی:
RMS490وات

توان خروجی:
49000وات PMPO

قابلیت پشتیبانی از:
قابلیت کارائوکه
ضبط صدا
اپلیکیشن موبایل

قابلیت پشتیانی از ورودی های:
USB
SD CARD
AUX
AUDIO
OPTICAL
و قابلیت اتصال بی سیم

رقص نورهای هیجان انگیز:
جدیدترین طراحی رقص نور
دیسکو لایت سقفی
دارای رقص نور چند رنگ
تنظیمات اکولایزر
سوپر بیس

۳) اسپیکر جاز مدل 1240F:

اگر دلتان میخواهد تجربه شنیدن یک صدای پر محتوا و لذت بخش را داشته باشید. اسپیکر های جاز این خواسته شما را بر آورده می نمایند.اسپیکر جاز دارای طراحی بی نظیر و عملکرد بی نقص در هنگام پخش موزیک بوده و توانایی این را دارند تا پخش موسیقی در ابعاد وسیع با کیفیت صدای شفاف با باس عمیق امکان شنیدن صدای یکپارچه را برایتان فراهم نموده و با داشتن قابلیت های متنوع خود یک اسپیکر همه چیز تمام محسوب می شود.
این اسپیکر دارای ورودی خروجی های متنوعی بود و با همراه داشتن قابلیت ویژه ی رقص نور و کارائوکه می تواند هیجان و شور و شوق خاصی را به مهمانی های تان هدیه دهد.
اسپیکر های جاز دارای مشخصات فنی زیر می باشند.
توان خروجی ۴۹۰۰۰هزار وات
۴۰۰ وات rms واقعی
چهار ساب ۱۲ اینچ
۴ تیوتر ۳ اینچی
قابلیت حذف صدای خواننده
رقص نور سقفی
رقص نور جانبی
رم فلش بلوتوث رادیو

 

اسپیکرهای فوق در سایت باند ایران موجود می باشند ‌شما می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاه باندایران و یا با حضور در فروشگاه ما محصول موردنظر خود را انتخاب نموده و خرید خود را تکمیل نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *