تکنولوژی

اسپیکر بلوتوثی وپرتابل JBL ENCORE

اسپیکر قابل حمل جی بی ال

اسپیکر های جدید جی بی ال دارای ابعادی کوچک در وزن هایی سبک که قابلیت حمل اسپیکر را آسان کرده وتوانایی حمل آن را به کاربرانش می دهد.  اسپیکر بلوتوثی وپرتابل JBL ENCORE دارای توان خروجی صدا برابر 100 وات با حجم بسیار بالا و با کیفیت بوده و در مواردی که اتصال برق نداشته باشند این میزان توان خروجی کاهش پیدا نمی کند. یکی دیگراز ویژگی های خاص این اسپیکر توانایی شخصی سازی آن با کمک نرم افزارهای مخصوص می باشد.در کل اگر قابلیت‌ میکروفون برای شما اهمیت زیادی دارد، بدون شک اسپیکر JBL Encore می‌تواند گزینه‌ی جذابی برای شما باشد. اما اگر کیفیت صدا برای حائز اهمیت زیادی است، پس می‌توانید سراغ اسپیکر JBL Partybox 110 بروید که در این زمینه حرف بیشتری برای گفتن دارد.
با ما در فروشگاه باند ایران همراه باشید تا به خلاصه مختصر جزییات این اسپیکر بپردازیم.

اگر به دنبال یک اسپیکر با قابلیت دارا بودن میکروفون می گردید اسپیکر JBL Encore یک گزینه عالی و مناسب برای شما می باشد . اما اگر کیفیت صدا و تاون خروجی اسپیکر برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است می توانید از اسپیکر های سری JBL Partybox استفاده نمایید.
اسپیکر مدرن و جذاب جی بی ال تحت عنوان JBL PartyBox Encore،یک اسپیکر پر توان با قابیلت بلوتوثی و قابل حمل می باشد. اسپیکر جی بی ال مذکور به نسبت ابعاد کوچکی که دارد، دارای توان خروجی صدای 100 وات با قدرت پخش صدای بالا می باشد. این اسپیکر شگفت انگیز توانایی پخش موزیک به مدت 6 ساعت به طور مداوم را دارا بوده و مدت زمانی که طول می کشد تا باتری آن شارژ کامل شود تنها 1.5 ساعت زمان می برد.از دیگر قابلیت های این اسپیکر قابلیت بلوتوث نسخه 5.1،ضد آب بودن، AUX و USB می باشد.

بررسی اسپیکر جی بی ال:

اسپیکر های سری Charge و Flip تولید برند جی بی ال دارای وزنی سبک و مناسب استفاده در استراحت در جنگل ،پیک نیک،دورهمی های ساده دوستانه و جمع های کوچک و خودمانی می باشد اما اسپیکر های پارتی باکس بر خلاف اسپیکر مذکور دارای ابعادی و توان خروجی صدای قدرتمند تر ی هستند و برخی دارای قابلیت های خاص و ویژه ای مانند رقص نور می باشند.

طراحی اسپیکر ها:

این مدل کوچک و پرتابل اسپیکر های جی بی ال دارای طراحی خاص و ظاهری زیبا و متفاوت از دیگر اسپیکر های عرضه شده در بازار بوده و در ابعادی معادل276x327x293میلی متر و وزنی برابر5.9 کیلو گرم موجود می باشد . این اسپیکر قابل حمل مانند دیگر اسپیکر های پرتابل قابلیت حمل در کیف را ندارد اما یک دسته ی محکم و مقاوم داشته که قابیلت حمل آن را آسان تر می نماید.

رقص نور اسپیکر:

نور پردازی درون این اسپیکر به گونه ای تعبیه شده است که با هر ریتم آهنگ یه نور جذاب و یک جلوه سرگرم کننده را ارائه می دهد.

قابلیت TWS:

در فضاهایی که دوست دارید صدای قدرتمند و بلند تری را داشته باشید کافیست با استفاده از تکنولوژی True Wireless Stereo که در اسپیکر تعبیه شده است صدای خروجی را دو برابر کنید به این صورت که با اتصال دو دستگاه همنام به اسپیکر صدا را از هر دو اسپیکر پخش نموده وتجربه شنیدن صدای استریو را داشته باشید.

میکروفون سیمی:

این اسپیکر دارای یک عدد میکروفون سیمی بوده که به شما این امکان را می دهد تا با استفاده ار آن در میهمانی های خود سخنرانی و یا همراه با آهنگ کارائوکه کرده و شروع به خواندن موزیک نمایید و لذت دورهمی خود را چندین برابر کنید.

شخصی سازی PartyBox:

با استفاده ار اپلیکیشن مخصوص برنامه JBL PartyBox می توانید رنگ های رقص نور،کنترل موسیقی و آپدیت تنظیمات اسپیکر را در دورهمی خود شخصی سازی نمایید.

ورودی ها و قابلیت های این اسپیکر:

توانایی پخش موزیک به صورت اتصال بی سیم با استفاده از قابلیت بلوتوث و یا با کمک گرفتن از رابط aux یا USB فلش را دارد.
فروشگاه باند ایران از فروشندگان مطمئن و معتبر شرق تهران با امکان ارساال کالابه تمام نقاط کشور می باشد. شما می توانید در صورتی امکان حضور در شعبه ما را ندارید با مراجعه به سایت اینترنی فروشگاه و مشورت با مشاورین فعال ما با انتخاب محصول مورد نظرتان خرید خود را قطعی نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *